"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

joi, 9 octombrie 2014

Rudele Sale !


“ Hristos avea rude si din partea Mamei Lui, Maria, si din partea “ tatalui “ Sau , Iosif logodnicul. Din partea Mamei Sale.Tatal Mariei, Sfantul Ioachim, era bunicul lui Iisus, precum si unchiul Mariei, Iosif( din Arimteea), a devenit tot bunicul sau.
Mama Mariei, Sfanta Ana, a devenit bunica lui Hristos. “ Pe ceea ce a nascut viata, in pantece o ai purtat, Curata Maica a lui Dumnezeu, de Dumnezeu ganditoare, Sfanta Ana..” ( Tropar la adormirea Sfintei Ana ). De asemenea, Elisabeta, mama Sfantului Ioan Botezatorul, era ruda cu Mama lui Hristos( Luca 8,36 ).
Dupa traditie, erau verisoare, asa inact copii lor Sfantul Ioan Botezatorul si Hristos erau veri. Maria il avea nepot pe Sfantul Ioan, iar Elisabeta Il avea nepot pe Hristos. Sfantul Ioan era cu sase luni mai mare decat Hristos( Luca 1,36 ). Din partea lui Iosif.Iosif avusese cu sotia sa , Salomeea, sapte copii: patru baieti : Iacov, Iosie, Simon si Iuda ( Marcu 6,3 ) si trei fete : Marta, Estera si Salomeea. Cand Iosif s-a logodit cu Maria ( logodnica era considerate sotie legitima a celui logodit cu ea;”  Femeia ta “, i-a spus ingerul lui Iosif ( Matei 1,20 ), copiii lui deveneau si copiii Mariei si, implicit, fratii lui Iisus( Marcu 6,3 ). De aceea erau numiti “ fratii Sai”(1) . Iacov fratele Domnului, nu unul din cei doisprezece; Iuda Tadeul, nu Iscarioteanul unul din cei doisprezece. Iuda, rob a lui Iisus Hristos si frate a lui Iacov ( Iuda 1,1 ), scrie el insusi in epistola sa.
Prin urmare , Salomeea, fata lui Iosif, era mama fratilor Ioan si Iacov, doi din cei doisprezece apostolic.Ceea ce inseamna ca Iocov si Ioan erau nepoti ai lui Hristos. De aceea aveau si indrazneala sa-I vorbeasca cum a fost atunci cand I-au cerut sa coboare foc din cer, sa-I arda pe samariteni ( Luca 9,53 )sau cand au avut indrazneala sa-I ceara locurile mai bune in Imparatia Sa ( Marcu 10,36 )Mironositele. Fiicele lui Iosif, Marta, Estera, Salomeea si fiicele Mariei, surorile lui Iisus, impreuna cu Maria Magdalena si impreuna cu Mama lui Hristos, precum si alte femei galileence evlavioase, formau gruparea care Il slujea pe Hristos in timpul vietii Sale publice, din propriile venituri 9 din avutul lor ) ( Luca 8,3 ). Il urmau din sat in sat si din cetate in cetate (2). Acestea au avut indrazneala sa-L urmeze pan ape Golgota ( Luca 23,17; Matei 27,55). Apoi in zorii zilei de duminica, au mers la mormant pentru a unge trupul Sau cu arome si mir ( Marcu 16,1; Matei 28,1 ). Ele sunt cunoscute drept mironosite.(1). In Noul Testament , cu vantul frate inseamna si ruda, var , nepot, unchi,etc. Dovada : “ Si stateau langa crucea lui Iisus Mama Lui si sora Mamei Lui, Maria lui Cleopa, si Maria Magdalena ( Ioan 19,25 ). Prin urmare, cand evanghelistii vorbesc despre fratii lui Iisus, inteleg copiii lui Iosif sauu nepotii lui, adica verii lui Hristos.(2). Si apostolii aveau femei evlavioase care ii urmau si ii slujeau. “ Nu avem oare dreptul sa purtam cu noi o femeie sora, ca si ceilalti apostolic, ca si fratii Domnului, ca si Chefa ? – se apara Sfantul Pavel ( I Corinteni 9,5 ).
 
Nota : Fragment preluat din cartea " Hristos necunoscut " autor  Vasilios Bacoianis

Un comentariu:

  1. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere