"Pentru a ne pastra pacea sufleteasca trebuie sa intram mai des in noi insine si sa ne intrebam : unde sunt ? " Sfantul Serafim de Sarov


Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 11 noiembrie 2009

Icoanele Sufletului (partea a doua)


Sunt persoane care de-a lungul anilor ajung sa-L considere pe Dumnezeu , Tata cu adevarat.
Eu insumi cunosc o fata care fiind orfana de mama si neavand familie s-i l-a facut Tata pe Insusi Dumnezeu. M-am gandit in mintea mea ce frumos trebuie sa fie sa-L ai ca si Tata pe Domnul Cel care a facut cerul si pamantul...
De aceea am sa povestesc aici o intamplare ce am cunoscut si eu din viata acestei fete..
Am inceput acum vreo doua saptamani rubrica intitulata Icoanele Sufletului si am sa continui in partea a doua cu o deosebita icoana a Sfintei Treimi.
Aceasta Icoana este mai rara,adica nu o intalnesti peste tot ci poate doar la dorinta unei inimi. Asa a fost si cu o inima care si-a dorit-o mult de tot si a primit-o atunci cand se astepta mai putin.
Aceasta tanara de care vorbeam mai sus isi dorea mult icoana Sfintei Treimi unde este infatisat si Dumnezeu Tatal .
De aceea avea o mare aplecare a inimii la icoana mare din Sfanta Catedrala unde este Dumnezeu Tatal si Dumnezeu Fiul unul langa altul cu Dumnezeu Duhul Sfant deasupra Lor.
Intamplarea face sa fie rugata de catre o cunostinta sa mearga la Catedrala pentru a vedea de Acatistul Sfantului Nectarie.
Mergand si interesandu-se de acatist isi ridica ochii si-l vede pe Tatal ei intr-o ipostaza mai mult decat minunata,vede icoana mult dorita de sufletul ei, dupa care tanjea.
Pot spune cu mana pe inima ca multa este grija lui Dumnezeu fata de noi si ne indeplineste si cele mai marunte dorinte si chiar mai mult.
Intreband daca pana maine v-a mai fi icoana caci nu avea destui bani la ea ,calugarita simtindu-i emotia i-a dat icoana fara s-o plateasca spunandu-i sa aduca banii atunci cand v-a putea.
Mare este Dumnezeu,toate le face pentru noi numai sa-L iubim cu sinceritate si sa cautam Cuvantul Lui.
Icoana postata mai sus este Minunea acelei fete.
Dumnezeu Tatal cu bratele deschise tinandu-L pe Dumnezeu Fiul in brate ca si Prunc ,cu Duhul Sfant intre Ei , iar la picioarele Lor un serafim cu sase aripi ...cei care stau langa tronul lui Dumnezeu si aduc dorul de Dumnezeu in inimile noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu